luni, 14 mai 2007

Perle din clasa a 12-a!! ;)

Uneori la scoala e mai interesant decat iti poti inchipuii!!! Iar de la cineva am auzit ca tot scoala este locul de unde inveti cele mai multe prostii.
Pai cum asa??? simplu, tinand cont ca o treime din copilariei si adolescenta o petreci in acest loc (asta daca nu chiulesti mai mult decat trebuie), nu ma mir ca auzi multe.

Una din prostiile pe care am auzit-o de la profi este ca "educatia duce la probleme mintale". Cum dracu tu ca si profesor sa afirmi tocmai in inspectie asa ceva??? Bineinteles ca s-a trezit un coleg sa ii atraga atentia, dar deja faptul era consumat, toata clasa radea pe ascuns.

O alta prostie pe care am auzit-o provine de la acelas profesor, si anume ca in toate basmele personajele principale evolueaza pe parcurs (ce e mai grav deabea urmeaza). Atunci noi niste draci de copii ce suntem am intrebat in ce fel evolueaza scufita rosie, ca doar tot personaj de basm este!! Raspuns: "Scufita rosie evolueaza din moarta in vie" !!! Ok, ori am eu o problema cu modul de a intelege, ori intradevar nu stie el sa se exprime, si tind sa cred ca varianta corecta este a doua. Sau poate isi bate joc de noi...

Ar mai fi cateva, dar momentan nu mi le aduc aminte, dar daca voi da peste caietul in care sunt notate, voi completa cu placere lista. :))

Niciun comentariu: