duminică, 20 mai 2007

19

Da, am atins si eu faimoasa varsta de 19ani. Dupa 18, cifra19nu mai prezinta asa mare interes, iar daca as putea as sari de la 18direct la 20pentru care iar am o pasiune deosebita. Bucuria mare a fost ca primul meu vot a fost ca un cadou de ziua mea. Iar ca un copil mic m-am bucurat de aceasta ocazie, fiind ceva nou si special.

Tot acum m-am hotarat sa mai fac o schimbare, de data asta pe blog. Mai multa lume mi-a spus ca ii displac k-urile, asa ca gandindu-ma ca ei sunt cei care ma citesc, sa le fac viata mai usoara, (si indirect si mie, sa nu ma mai chinui la fiecare cuvant). Iar daca tot sunt la sectiunea schimbari pe blog, as vrea sa mai aud niste pareri, niste idei...

Pana una alta am sa ma bucur de aceasta zi speciala pentru mine, si va salut calduros pana mai tarziu.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Din cate am citit zile trecute ai implinit 19 ani, la multi ani atunci. Sincer imi place tema simpla si draguta. Imbunatatiri la blog nu stiu ce sa zic aici pentru ca nu stiu ce permite hostul :D

Anonim spunea...

La multi ani!

Simona spunea...

Mersi, Mersi, mai mult nu am ce spune...

Anonim spunea...

As bea o bere sa stii ...

Anonim spunea...

La Multi Ani! :)

Burger, daca ai chef de o bere :D

Simona spunea...

Sincer as iesi la bere, dar sunt ocupata weekendul asta si urmatorul sunt plecata, dar peste 2 weekenduri cu cea mai mare placere (in timpul sapt e un chin de a gasi timp) :))

dumis spunea...

la multi ani cu intarziere