luni, 16 aprilie 2007

De ce??

De ce existam??? De ce scriem bloguri??? De ce traim??? De ce avem prieteni??? . . .

Nu de putine ori apare acea intrebare care ne da batai de cap. E cea mai simpla intrebare! DE CE?
Dar oare avem si raspunsuri???

In primul rand as raspunde la intrebarea de ce scriem bloguri. Cu toate ca este un raspuns care se gaseste foarte des in lumea blogarilor, si al meu nu e mult mai diferit, as vrea totusi sa il adaug.
Parerea mea este ca scriem bloguri fiindca vrem sa ne exprimam parerea in privinta anumitor lucruri, sau pur si simplu fiindca vrem sa fim cititi, sau ascultati.
Nu sunt de acord cu cei care afirma ca scriu bloguri doar pentru ei. Daca ai scrie doar pentru tine cu siguranta nu le-ai face publice, deci cu siguranta vrei sa trimiti ceva informatii cuiva, undei persoane interesate.
Ca sa dau un raspuns personal, eu scriu fiindca am ceva de spus, ce poate va ajuta pe cineva, sau va fi un mod de a iesi din plictiseala pentru altcineva.Scriu fiindca simt nevoia sa imi exprim parerea.

Acesta trebuias afie o mica introducere, urmand ca pe parcurs sa raspund si la celelalte
DE CE??

Un comentariu:

Anonim spunea...

De fapt scriem bloguri din dorinta de a crea si de a ne mandri cu creatiile noastre. Este un lucru firesc, la fel cum vrem k ceilalti sa ne aprecieze pt realizarile noastre.

Sau pt k vrem pur si simplu sa ne descarcam...si evident, vrem sa fim auziti ;)