marți, 17 aprilie 2007

NU STIU sau NU???

Am vrut si eu ca tot omul sa ma uit in seara asta la un film la televizor. Cum nu erau prea multe de ales, am dat si eu pe Gray's Anatomy. Ceea ce mi-a atras atentia, si mi-a ridicat niste semne de intrebare a fost o afirmatie de la sfarsitul filmului:
"Sometimes is better not to know and live in fear, because there is still a little hope . . ."
Era vorba despre o alegere pe care trebuia sa o ia Derek, unul din medici, de a-si parasi nevasta pentru Meredith sau nu. Insa nu asta este important, ci ideea in sine.

In adolescenta foarte des ne intalnim cu intrebari de genul: "Mama, pot sa merg in dreapta???Mama, pot sa fac aia??? " (asta pana la varsta la care suntetem lasati de capul nostru). Raspunsul uneori se nimerea sa fie: "Nu stiu, mai vedem!!!". Un raspuns total impartial, care nu lamureste pe nimeni, si care pe moment nu ne sadisface asteptarile. Acea tensiune este chiar suparatoare, stiind ca "Nu stiu, mai vedem!!!" poate evolua intr-un raspuns negativ, sau pozitiv, insa in modul de gandire a fiecaruia, acesta este totusi o speranta, o posibilitate inca de a fi DA!!!
De cele mai multe ori insa nu ne multumim si insistam, si aflam in unele situatii ca putem fi dezamagiti, raspunsul sa fie negativ.

Atunci va intreb eu pe voi, nu e mai bine oare sa stai sa fierbi, sa visezi, sa speri mai ales daca intrebarea nu necesita raspuns imediat, decat sa fi dezamagit???

Deci:
"Sometimes is better not to know and live in fear, because there is still a little hope . . ."

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt perfect de acord...In fond, speranta moare ultima :D. Iar fara speranta si visuri viata nu are absolut niciun sens :)