miercuri, 11 iulie 2007

maturitatea sucks

E greu sa fi matur!!! Toata lumea asteapta imposibilul de la tine, la fel si tu. A termina liceul nu e usor, adica nu ma refer la bac, note, etc... Ma refer la responsabilitatea de dupa. Cum dracu sa fi pus in situatia sa alegi intre iubire si cariera, sau familie??? Cum naiba sa decizi intre suflet inima si ratiune... Aceasta perioada este cea in care cu siguranta fiecare voce din interior iti spune altceva, fiecare gand te indruma in alta parte, iar tu trebuie sa gandesti rational.

La naiba, doar nu suntem roboti, si ceea ce facem este sa actionam ca unii.
Lucrul care ma sperie la ora asta este a imi lasa tot ce e drag in urma, de a pleca de langa familie, prieteni, si chiar iubit, pentru a locui in germ,ania, doar pentru o diploma pe care nu scrie inginer cu facultate la bucuresti, ci inginer cu facultate in germania, sau stiu eu ce alte tari. Faza tare este ce va fi peste cativa ani, deoarece fiind in EU, granitele sunt deschise, si pana la urma tot cam acolo se ajunge: Germnia sau Romania tot aia va insemna.

Dar acum asta nu ma ajuta, si nici rudele si prietenii nu imi sunt de folos, deoarece nu pot sa aduca germania aici in bucuresti.
Nu stiu cum le-a fost altora, poate mai usor, dar acesta este pasul in care viata nu e de partea mea, nu ma ajuta, si imi ofera un obstacol pentru constiinta, suflet; o lupta intre rational si irational...

Kiss you all, si sper ca voua va este sau v-a fost mai usor... :(((

Niciun comentariu: